Herseydenbiktim Hayatınızda ‘iyi ki’ dediğiniz durumlar neler kızlarrr, güzel şeyler duymaya ihtiyacım var 🥹 İyi ki dediğim tek an, 70 günlük minik adamımı dünyaya getirmek oldu. 🐣🐣🐣🐣🐣
daisy__ Herseydenbiktim inşallah bitanem küçük bi örnek olarak 2 gün önce tekrar iyiki sen dedim kızımın kontrolü vardı götürdük sıra beklerken diğer çocuklara bakıyorum çoğunun elinde telefon bazıları da tek başına oyun oynuyor eşim hastane içine küçük oyun alanı yapmışlar kızımı aldı orda oyun oynadı daha sonra diğer çocukları da aldılar aralarına🥹orda bi gözüm oldu
Herseydenbiktim Baklavaseverim Seni ham ham yaparim amaaa sen ne güzelsin ama ( buz devri sid gibi demiş oldum bi an 😂)
Herseydenbiktim Dadas Oyy askim benimmm, iyi ki iyi ki💖 Ben ilk bebeğimin olacağını öğrendiğimde korkmuştum biraz ama hiç öyle değilmiş 🥹
Dadas Herseydenbiktim annelik çok güzel ama çok kaygılı kuzum ya valla bende ona birşey olacak diye çok korkuyorum 🥺. Bugün tırnağını keserken parmağını kesmişim yanlışlıkla kanadı biraz içim gitti 😭 .
Herseydenbiktim Dadas Ayyy miniğim benim, olur askim böyle ufak şeyler yeter ki iyi olsunlar ve gerçekten öyle bazi şeylere tekken katlamaz çeker gidersin ama çocuk olunca senin hayatın tek olmaktan çıkıyor artik🥹
Herseydenbiktim daisy__ Yaaaa, ne güzelll esin harbi adam gibi adammış bir insana merhamet en çok yakışan şeydir zaten 🎉