glsm6464 adet belirtisi ve hamilelik belirtileri aşağı yukarı birbiriyle aynı gibidir fakat adet gecikmeden hamilelik belirtisi hissedilmesi epey zor imkansıza yakın :) adet gecikmesini bekleyip test yapmak daha iyi bir seçenek olacaktır yaklaşık 8-9 ay bebek denemesi yapmış biri olarak aynı yollardan yürüdük ümit bağlayınca daha çok üzülüyorsun o yüzden en garanti olanı beklemek Allah tez vakitte kucağınıza almayı nasip etsin