Kızlar bugün artık adet olmam gerekiyordu daha olmadım ve yine ovulasyon testi yaptım tekrar pik verdi 3 gün üst üste böyle çıktılar birer gün arayla dün erken ve kaset testleri yaptım bir şey çıkmadı reglim düzenlidir neden böyle oldu anlamış değilim başına gelen var mı ?
