allykty bat iki aralık dayanamadım yaptım daha çok yeni var gibi silik çıktı ve 5. dksında falan çektim kuruma çizgisi falan değildir ki sabahta yaptım o daha silikti size de sormak istedimm(heyecandan)🥲
ozklay allykty Sizin çok net belli oluyor, benimki kamera da bile gözükmüyordu. Hayırlı olsun, güzel haberlerle inşallah 🌸
mer1901 allykty evet var gibi görünüyor isterseniz birkaç gün daha koyulaşmayı takip edin duruma göre kan verirsiniz. Çünkü çok yeni görünüyor böylr olduğu zaman sürekli kan verip beta vermek psikolojik olarak yoruyor insanı düzenli artış olacak mı vs diye.