Deletedmom_584 Kızlar bikornu uterus tanısı aldım ve perde durumu da vardı ilk histeroskopiyi oldum 2.ye gireceğim bu şekilde rahim anomalisi yaşayıp hamile kalan oldu mu aranızda yanıtlarsaniz sevinirim