glcanbatu 8 gün önce kese çapı 3.3 milim iken şuan 15 milim olmuş büyümesi az mı doktor daha fazla bekliyordum dedi ama kişiden kişiye farklılık da olur dedi
akgull glcanbatu ya hayır günde ortalama 1mm büyüyor dedi banada 6+2 de 13 mm kese boyutum bendede görünmedi gayet yolunda herşey 10 gün sonra kontrole gel dedi
smgsmg59 glcanbatu benim 6+1 de boş dedi bir doktor keseye. 15 mm civarıydı kese yanlış hatırlamıyorsam 6+6 da kalp atışını duymuştum
elifin_ glcanbatu Ben de 6+0 iken gitmiştim 18mm idi kesem ve boştu sadece yolk sac görünmüştü, doktorum 25 mm olana kadar boş gebelik diyemeyiz demişti, bugün 6+6 da dayanamadım tekrar gittim elhamdülillah bebekte göründü kalp atışı da duyuldu
vldnatsvn Kese milimi ölçüsünü bilmem ama o haftada bebek gözükmemesi çok normal Bizde 6+5 te gördük bebeği İlk gittiğimde kese boş demişti
glcanbatu akgull evet öyle hesaplayınca 16 olması gerekiyor benim 15 bence bariz bir fark yok ben görürüm demiştim ama olmadı haftaya bir daha gideceğim betama baktırmıştım hatta 13.800 lerde
adadenizi glcanbatu bende bugün 6+1 im dün beta baktırdım 13875 çıktı bugün Dr a gittim kese 15 mm yolk sac görüldü haftaya cuma kalp atışına çağırdı bence sizinde her şey normal gibi duruyor
vldnatsvn glcanbatu hiç kendinizi strese sokmayın bence Stres zaten sağlıksız gebeliğin tek sebebi nerdeyse İçinizi ferah tutun
glcanbatu adadenizi hafta olarak sizden geriyim mesela ama kese ölçümüz aynı bende yolk saç ile ilgili bir şey de söylemedi henüz bakalım bir hafta bekleyeceğiz
Arenn gecen hafta 5+5 gittim sadece kese gozuktu bebek gozukmedi pazartesi gideecegim bebegi ozaman goruruz dedi doktorum icinizi ferah tutun haftaya gizukecektir
glcanbatu smgsmg59 Hafta olarak sizden gerideyim ama kese çapımız aynı bizi o tedirgin etti daha fazla büyümesini beklerdim falan diyince bir sorun mu var acaba diye düşündük
glcanbatu elifin_ bana yolk sac ile ilgili bir şey söylemedi ama haftaya görmemiz gerek artık bebeği dedi bakalım bir hafta daha bekleyeceğiz geç olsun güç olmasın sağlıkla hepimiz bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah
elifin_ glcanbatu ultrason fotoğrafınız varsa yapay zekaya yükleyip sorabilirsiniz yolk sac görünüyor mu diye ben öyle yapmıştım