ru_a6 Bi ara doğum yapıyorum sandım ağrıdan dolayı yürüyemiyorum bile. Hafif adet ağrısı gibi başladı git gide şiddeti arttı kanama vs yok ama çok ağrım var. 3 saattir yatıyorum kalkınca yine ağrım oluyor ne ağrısı bu kızlar size de oldumu
meelltteemm ru_a6 kesınlıkle doktorunuza gidin ben de 11 haftalığım velim ağrıyordu doktor magnezyum başlattı biraz hafifledim ama siz doktorunuza mutlaka gidin
ru_a6 meelltteemm magnezyum kullanıyorum da geçen haftaya kadar progestan kullanıyodum onu bıraktırdı ondan sonra ağrılarım olmaya başladı
yagmurandrmk ru_a6 benim o kadar şiddetli değildi 3 4 gün kadar sürmüştü progestan fitil olarak kullanmıştım 4 gün kadar ağrılar kasılmaya evrilmesin diye şu an 26 yım eğer sizi ayağa kaldırmayacak kadar şiddetliyse lütfen acile gidin hele ki ağrılarınız düzenliyse ve ya hiç bir şekilde dinlenmeyle geçmiyorsa önleminizi alın aklınız kalacağına canınız yanacağına muayene olmak en iyisi
badeki Bende 24. Haftamdayim ve bel ağrısından uyuyamıyorum bide esneyeniyorum cokk acı bı kramp giriyor bacaklarıma kasiklarima
dimpleuser Magnezyum kullanmak gerekiyor böyle durumlarda diye biliyorum ,doktora gidin mutlaka o daha iyi bilir hem içiniz rahatlar hemde yanlış bişey yapmamış olursunuz
ru_a6 dimpleuser magnezyum kullanıyorum düzenli olarak ama progestanı bıraktık sanırım onun etkisi geçince ağrılarım çoğaldı