Minkkk vücut bi kere doğumu gerçekleştirdiği için 2. Daha kolay süre ve sancı anlamında daha kısa bence, normal doğum için yazıyorum.
Benim pes pese oldu 2 dogumda belki ondandır bilmiyorum ama yeni 3.cye hamile olduğumu öğrendim. ne yaşayacağımı biliyor olmak psikoloji olarak kötü hissettirmiyor değil 🤣