3cocukluanneee adetinize 10 gün var diyorsunuz 10 gün önce çıkmaz ama o zaman yumurtlamanızda 4 gün önce olması gerekiyor yerleşme kanaması ilişkiden 7-12 gün aralığında oluyor diye biliyorum onun içinde erken gibi bilemedim başka birşeyden dolayı olabilir mi kanama enfeksiyondan vs de oluyor benimde geçen aylarda 2 kere biri yumurtlama dönemi yaşadığım kanamaydı diğeride enfeksiyondan dolayı olmuş sizinde böyle olabilir mi acaba ama siz yerleşme kanaması eminiz yazmışsınız eminseniz riske atmayın derim