Yarenn-01 Merhaba kızlar 30+3 haftalık hamileyim karnımda adet olacağımız zamanlarda olduğu gibi sancı var normal mi ilk gebeliğim korkuyorum ama normal olduğu söyleniyor
eses26_ Yarenn-01 bu yüzden hastanelik oldum 3 gündür oturdukca bebeğin ayakları orayı acıtıyor bugun çok fazla oturmadım ve agrımıyor
munininannesi Aynı durum bende de var 30+2 makat geliş yalancı kasılmamı yoksa başka bişey mi var emin olamadım özellikle gece yatınca bi sertleşiyor kasılıyor sol tarafım 🤦🏻♀️ bugünde geçmezse yarın bi doktora gitmek istiyorum
321duru123 Yarenn-01 dinlenince geçiyorsa sıkıntı değil ama dinlenince geçmiyorsa sıkıntı demisti doktorum tamda aynı sikayetle ptsi doktora gittim.megersem düzenli sancıları başlamış hemen serum iğne ile durdurdular şuan ilaçlarla devam ediyorum