BerilGzl Merhaba deneyimli anneler dün ikinci çatı muayenesi yapıldı ilkinde hiç kanama olmadı canım çok acımasına rağmen ikincisinde kasmadım kendimi hiç acımadı diyebilirim. Dün ikinci muayenemde hiç kanama vs olmadı bugün az az kahverengi akıntım var bir gün sonrasında kanama olursa acaba muayeneye bağlı mıdır yoksa nişan mıdır bilemedim sancı da yok🤷🏻♀️
Deletedmom277 BerilGzl ikiside olabilir aslında ama haftanız çok müsait nişan da olabilir hatta çatı muayenesi sonrası nişanı gelip doğuranda var