Kızlar cuma günü test yaptım negatif çıktı. Başka da yapmadım hala biraz sarımsı beyazımsı akıntı geliyor hafif hafif. Geçen döngüm de 23 gün sürmüştü sizce hamile olma ihtimalim var mı yoksa yumurtlama geç olduğu için mi böyle olmuştur. Aranızda bu durumu yaşayan yada böyle hamile olduğunu öğrenen var mı ?