Sareee 38+4 üm bugün. Pazartesi gitmiştim doktora 1 buçuk 2 cm açılmam vardı ve nst de 2 sancı çıkmıştı. Birisi 100 dü birisi de 60 falandı cuma tekrar gel demişti. Bugün de gittim yine 2 tane sancım çıktı birisi 75 falan diğeri daha azdı açılmama ise 1 parmak dedi. Pazartesi yakındır doğum falan demişti bikaç gün içinde bekledim hep ama gelen giden yok 🤷♀️