Seraymesut agilkaya olabilir bı gelir bı gider benim ara ara oluyor olur öyle şeyler göremediğimiz için korkuyoruz şuan o kadar çok korkuyorum ki anlatamam su gibi akinti geliyordu gece sancım vardı sanırım idrardi kanma diye çok korktum görsek rahatlariz
agilkaya Seraymesut aynen öyle canım 8 aralığa randevu buldum doktoruma. O zamana kadarda anca görünür sanırım. Sağlıkla ilerler inşallah yarın son kez kan vermeyi düşünüyorum bakalım
Esma006 yoncahan canım 26 da vericektin yanlış hatırlamıyorsam iki güne bir veriliyor doktor bilir en iyisini tabi sağlıkla gelsin inşallah ❤️
yoncahan Esma006 evet normalde vermeyecektikte haftaya direkt doktoruma söyleyip gidecektim ama dayanamadık verelim dedik yükselisi görünce doktorumu arayıp randevu aldım bakalım pazartesi tekrar kan verip bakalım dedi eşim
Seraymesut Kızlar bana da dua edin de salı günü bebişi göreyim kesenizi göreyim içim hiç rahat değil görmediğim için
Anne13 Seraymesut inşallah görürsünüz bende cumartesi kan verdim 200 olmuş bugün 500 du cumartesi kese için gel dedi inşallah sağlıkla alırız kucağımıza bebislerimiiziiii😕😊
Anne13 Seraymesut içini ferah tut unutma korktuğun başına gelir unut gitsin ben 3 kürtaj olmuş biri olarak söylüyorum bırak doğaçlama yasa hiç korkma
Anne13 Seraymesut Allah bidaha yaşatmasın inşallah ben hamile olduğumu bile unutuyorum valla hiç takmıyorum