orhismommmmmm İnşAllah nasip olur, bende hamileyim ve enerjime göre hareket ediyorum, eğer iyiysem normal ayağa kalkarak kılıyorum ama enerjim yoksa zorlaniyorsam oturarak kılıyorum bazen, baya halsizsem niyetimi bazen oturarak da kılıyorum ama kendinizi iyi hissediyorsanız ayakta kılınmalı diye düşünüyorum 😊