biranneninyolculugu Nlbl çok teşekkür ederim detaylı anlatımınız için 🙏🏻 benimde hep dediğiniz gibi ıslaklığım oluyor ve ön kısımda
Nlbl biranneninyolculugu ne demek ben hep endise duydum sizi cok iyi anlayabiliyorum sürekli endise halinde oluyor insan umarım zamaninda saglıcakla kucagınıza alırsınız
biranneninyolculugu Nlbl evet ben de öyleyim sürekli yattığım için de vücudumu çok dinliyorum o mu belirti bu mu belirti diye geçiyor günlerim :(