Kızlar 40+2 olduk 4.dogum nişanim geldi bir saat önce ama çok fazla değil ilk gebeliğimde tamamen gelmişti ve gelir gelmez ağrım başlamıştı şimdi yine ağrım var ama durulmicak kadar değil hastaneye gitmedim agrimi bekliyorum her doğum cidden çok farklı en son 9 sene önce ağrıyla gittim doğuma geçen sene yaptığım doğumda suyum geldi suniyle doğum yaptım sakin kalmaya çalışıyorum çünkü elimde 18 aylık bebeğim var boş yere hastanede vakit geçirmek istemiyorum başına böyle gelen oldu mu acaba ?