ErsBegAs ben öğretmenim demedim. Anne olarak yorumumu yaptım sanırım burada da sadece eğitmenler yorum yazsın diye bir seçenek yok. Herkes fikrini söyleye bilir EGO olmadan , kış ayında olduğumuz için çocuğun hasta olmaması için yazdım. annenin de ev içerisinde ki psikolojisinin de önemli olduğunu düşünüyorum tabiki . Bu kadar da uzatmanıza gerek yoktu her çocuk özeldir .’ Geç kalmışsınız gibi ‘ yazarak da annenin moralinin de bozmadım . 😊