annekevser Kızlar regl üç gün var. Regl ağrısı gibi ağrı var karnımda. Erken gebelik belirtisi olarak kasık ağrısı oluyormuş sanırım. Ama bu regl kendi ağrıyan kısımda ağrı var. Ve dizlerime de vuruyo gibi. Sizce regl ağrısı mıdır😢
annekevser En sonki adet tarihim 1 kasımdı şimdi 1 2 aralık gibi bekliyorum. 23 ünde beta vermek zorunda kaldım negatif çıkmıştı. Değişir mi değer yoksa gerçekten bu ay yok mudur