melda1507 5+2 de Beta 63674 çıktı , daha öncede yazmıştım doktora gittim dün 6+5 diyor, kan tahlilleri vs. herşey normal, kalp atışıda duydum ama neden beta yüksek bu kadar herkes şaşırıyor başına gelen var mı ,
borulcem melda1507 ikiz olma olasılığı var mı bir de normalde 2 günde 2 ye katlar değer çok çabuk yükseliyor zaten
ask7_ melda1507 kim şaşırıyor şaşıranlar gerizekali.mi benim senden daha fazlaydı bebeğimin gelişiminin güzel olduğu anlamı bu maşallah anlatma herkese ❤️🌸
Sevgiiss melda1507 bence çok yüksek benim 5+0 da 10 bin 5+4 de 29.000 çıktı ve doktor yüksek demişti yani . Ama bu sağlıklı demek bence
Merdem63 Benmde ılk gebelıgımde adetımden 15 gun gectıkten snra tahlıl yaptım betam 80 binlerdeydi ıkı gun sonra 100 bınlere cıkmıstı bende cok korkmustm yuksek cıkınca ama sukur oglum suan 3 yasında hormonlardan heralde