Kubra001111 2 gün sonra bebeğim 5 aylık olacak ek gıda verilebilir mi ondan öncesinde Dr mu gitmek lazım
Baklavaseverim Kubra001111 Doktorunuz ne zaman başla derse o zaman başlayın her bebek farklıdır mama ile beslenen bebekler için 5. Ay anne sütüyse 6. Ay
28nisan Kubra001111 mutlaka doktorunuza danışın ama bebeğinizi de takip edin yeğenim 5 aylıkken başlamıştık ama çok çok istekliydi yiyeceklere karşı doktora videolarda da göstermiştik yavaş yavaş başlayın demişti hani ne bileyim biz yerken ona da salatalık veriyorduk veya yoğurt bide dis kaşıntıları olmaya başlamıştı anne sütünü sağıp dondurma yapıyorduk bide blw denedik biraz daha zaman geçince ama doktora danışarak ilerledi hepsi
aselinannesi38_ Kubra001111 kızım doğduğunda itibaren az az tatirdim herşeyi çok çabuk alıştı ek gıdaya şimdi herşeyi yiyor çok şükür
[silindi] Kubra001111 valla ben mamayla büyyüm ağır da bi bebekti 10,5 kg oldu 6. Ayda yine de 6. Ayı bekledim acelenin zamanı yok bana göre en doğrusunu doktoru söyler
28nisan Kubra001111 tabi tabi hepsini yaptık şu an 30.aylik oldu bile miniğim :) ama dediğim gibi besinlere çok istekliydi zaten şu anda da çok iştahlı :)
aselinannesi38_ Kubra001111 önce şerbet verdim ilk doğduğundan itibaren çay daha sonra ekmek iç yoğurt çorba süt ben ne yersem onu yedi ama az az tadimlik emziğin pekmezle batırdım verdim hep
Talentedmom Kubra001111 ben ilk bebeğimde 6 aylıkken geçtim çok yemek seçti kızıma 5.ayda geçmeyi düşünüyorum
Havin49_ Kubra001111 benim oğlum 5 aylık başladı mama aldığı için 6. Ayda artık herşeyi yavaştan verdim
XMirageX Oğlum reflüsü olduğu için emmiyor, biberonu bile almıyordu. Doktor 4 ayı biter bitmez başlatmıştı yavaştan. Bu tamamen çocuğun durumuyla alakalı. Doktor ne zaman derse o zaman başlamak en güzeli.