elifffffffffffguuuuu Kızlar tsh ve serbest t4üm sorunlu cıkmıştı bir aydır ilaç kullanıyordum Tsh 4.28 serbest t4 0.82 çıkmış bu niye düzelmedi ya doktor bebekte zeka geriliği olabilir dedi korkuyorum 23. Haftam ne yapmam gerekiyor