ilk oğlum 40 haftada normal doğumla geldi dünyaya şuan 2. Gebeliğim 38 haftalık ama 40 haftayla uyumlu baş gelişimi önde olduğu için doktor normal olmaz dedi haftaya gel sezaryen günü vereyim dedi endişe ediyorum beyin sıvısı da çok az fazla çıktı ama tehlikelili değil doğumdan sorma takibi yapılsın dedi eşim illa başka doktora da görünelim diyor çok tedirgin oldum hep normal bekliyordum yaşayan var mı