H_M_ cns5117 inşallah canım iki kürtajım var o kadar çok korkuyorum ki kusuyorum kusmak istemiyorum kusmadigim zaman acaba kalbimi durdu Allah korusun diyorum çok zor bu süreç Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
cns5117 H_M_ Çok haklısın yinede kötü düşünmemeye çalışalm dua edelim 🙏🏻 bende de sdce kasık ağrısı var arada göğüs biraz kesilsin sorunmu var diyorm hemen inş kontroller güzel geçtikçe korkularımızı aşacagz
gnsb Ayssa202 bende kahverengi leke yaşamıştım ilk hamileliğimde tabi korkuyla doktora gitmiştim ama hiç bir sorun yoktu doktor içinde olan pis kanı atka gibi düşün demişti eğer taze kırmız renkte kan olursa o zaman kork hemen gel demişti
Ayssa202 gnsb ya bende öyle düşündüm ama daha önce bir kimyasalım var onun tekrar etmesinden korkuyorum
gnsb Ayssa202 şuan bende kimyasal geçiriyorum ama için rahat etsin dşye bir git inşallah hiç bişey yoktur🌺