Kızlar bebeğim 3 aylık. Emziriyorum.
Bebeğim birinci ve ikinci ay aylık 800 gram, sonraki ay da 1 kilo aldı.
İlk 2 ay normal besleniyordum ama 2. Aydan sonra önüme ne geldiyse yemeye başladım. Dikkat ediyorum bebeğim de kilo almaya başladı, boğumlar oluşmaya başladı gıdığı falan çıktı. Bu konuda aşırı mutluyum çünkü bebeğim çok tombik doğmamıştı ve sarılık geçirdik. O yüzden kiloyu çok kafaya takıyordum.
Ama gelin görün ki ben çok fena aldım kızlar. Çok çok fena. Tartıya çıkamıyorum korkudan. Şimdi şunu merak ediyorum, emzirirken diyet değil de spor yapsam pilates olur yürüyüş olur, sütüm kesilir mi azalır mı? Özellikle yağ oranı azalsın istemiyorum sütümün. Ama şimdiden bi şeyler yapmazsam bu kilonun önünü alamayacağım.
Emzirme dönemi sağlıklı beslenen, kilosuna dikkat edip fiziksel egzersiz yapıp zayıflayanlar varsa bana tavsiye verebilir misiniz? Motivasyona çok ihtiyacım var. Hem zayıflayayım istiyorum hem de bebeğim güzelce kilo alsın