Ayseker İlk çocuğum erkekti ve tam bu haftalarındayken (7-8 haftalık) kese şekli fasülye gibiydi ama bu sanki yuvarlak acaba kız mı olur?
ozlemyilmaz60 Keseye göre cinsiyeti tahmin etmek sadece eğlenceli kısmı çünkü doktor ultrasona nasıl tutarsa çevirirse kesin şekli değişiyor bana en sonkini de kessem yuvarlak da kız dediler ama erkek çıktı
Ayseker @ozlemyilmaz60 ya ben iki çocuk da defteri kapatırım artık diyorum o yüzden hani her iki cinsiyeti de tatmak istiyor insan tabiki öncelikle sağlıklı olsun da çok da önemli değil