Canım benim çok geçmiş olsun, Rabbim yardımcın olsun. Ben Ankara’da yaşıyordum ama iş gereği şehir dışındayız. 2. Gebeliğim şu an ve riskli gebeyim, 2 gebeliğimde de rahim ağzı açıldığı için rahim ağzı dikişi olan Serklaj işlemi yapıldı. Ben her türlü riski ve uzun yolu göze alıp tüm işlemlerimi Ankara’da yaptırdım. Bir önceki gebeliğimde de 45 gün o bölümde yattım. Gerçekten çok memnun kaldım, ilk doğumum özelde olduğu halde bu doğumu Bilkent’te düşünüyorum. Asistanlara hiç takılma, asla hocalara danışmadan bişey söylemiyorlar. 2-3 kez gittikten sonra sen onları onlar seni tanıyor ve süreç keyifli olmaya başlıyor.
Gelelim senin için söyledikleri şeye; onlara kızma, sana bunu söylemek ve öneride bulunmak zorundalar. Bi anne olarak kararına tabi ki saygı duyulması gerekiyor, seni yargılamadan yönlendirmeleri gerekir.
Rabbim gönlüne ferahlık ve hayırlı kararlar vermeyi nasip etsin