Busrasisman Kızlar size bir sorum var battan 15 gün geçti testi yapıyorum negatif ama hala adet olmadım acile gitsem kan vermek istesem ne demem lazım normalde hamilelikten kan vereceğim deyince almıyolar
esrafi5 Busrasisman ben çok verdim acilden kusma ishal halsizlik diyin doktor soruyor zaten gebelik varmı diye şüphem var diyin alıyolar 😂