agilkaya Bat bugün yani (27 Kasım) ben 22 ve 23 kasımda silik çizgi gördüm ve ilk beta mı 23 kasımda verdim. Kızlar bugünde kan verdim sonucum çıktı. 2 şer gün arayla 23 kasım 16,3 25 kasım 74,0 27 kasım 208,8 çıkmış 🥹🥹 (Bugün) Nasıl sizcee ??
Esma006 agilkaya güzel artmış erken öğrendiğinden muhtemelen küçük rakamlarla öğrenmen normal burda yaşayan çok canım sağlıkla aldılar kucağına maşallah 🤎
Melike3506 agilkaya evet normal her seferinde aynı miktarda artmaz önemli olan 48 saat arayla en az%60 artmış olması
bkb35 agilkaya bence gerek yok artık artışın sağlıklı bundan sonra keseyi görmek için beklemek lazım onu da doktoruna sor istersen o hesabını yapar çağırır seni