Kizlar bu ay şüpheli ilişki oldu bir defa ilişkiden 12 gün sonra yani ayın 17 sinde normal adetimin başlama gününde kan verdim negatifti bir hafta geçti hala olmadim doktora gittim ultraosnla baktı gebelik yok dedi catlamamis yumurta kisti var dedi ve duphaston yazdı bugün 3. Günüm sabah akşam kullanıyorum acaba ne zaman adet olurum