Hap kullandım bende şişkinlik yapıyor regl olmayı engelliyor bi yerden sonra agrasif sinirli bambaşka birine dönüşmeye başlamıştım bıraktım. Bırakınca Hemen hamile kalmışım. Spiral kullanmak istemiyorum kayma vs oluyor çevremde çok var spiralle hamile kalan. ve hormonlu Hiçbişi istemiyorum çünkü üst üste iki hamilelik geri kalan 20 ay da hap derken 3 senedir regl olmuyorum. Bir kadının 3 sene regl olmaması ne kadar zor. Başka çocuk düşünmediğimiz için bu doğumum da zorunlu sezeryan olacağı için doğumda bağlatıcam ben. Sanırım en iyi yol bu , bir dakikalık hata bir çocuk daha demek. Maddi olarak ta 3. Çocuğa zaten gücümüz yok. eşim asgariye çalışıyor. Ben ev hanımıyım çocuklardan dolayı çalışmıyorum büyütene kadar da çalışmam. (çalışan anne çocuğuyum) sırf bize daha rahat bakabilmek için bırakılıp işe gitmek nedir bilirim. yani kısacası kararı siz vereceksiniz. Size iyi gelen yöntem neyse o olmalı. İğneler adet düzeninizi bozuyor. Deri altı implant ya çok kanama yapıyor yada hiç regl olmuyor. Her şeyde ayrı bir sorun var malesef ki