Kizlar 23+3 haftalik hamileyim dun detayli muayene gunumdu cikolata ve meyve suyu ictim ultrasona girmeden once ama bebek haraketlenmedi uyuyordu ultrasondada doktor her weyin normal oldugunu soyledi ama dunden beri haraket hiss etmiyorum bu normalmi?