Yarın son kontrolüme gideceğim ve büyük ihtimalle pazartesiyi beklemeyecek suyum azalmış en kısa sürede alacağız inşallah dedi doktorum herşeyimiz hazır ama benim içimde ufakta olsa bir korku var aslında tam korkuda değil bi tedirginlik anlatamadığım bir takım duygular sizde durumlar nasıl