orhismommmmmm Kızlar artık nüfusa gitmeden yeni doğanların kimlıklerı hastanede çıkacakmış yanı babalar nüfusa gidip de isim degişiklıgı yapmayacak
hizlivecocuku orhismommmmmm 2024 şubatta doğum yaptım taa o zaman da vardı bu olay hastaneye gelmişti oğlumun kimliği
hizlivecocuku orhismommmmmm hiçbir şeye imza attırmadılar bana eşim halletti muhtemelen o an ağrıdan ve heyecandan kimlik hiç aklıma gelmemişti ama koyacağımız isim belliydi
deletedmom43191 sevacano kadin dogum servisi yapiyor yattığın serviste taburculuk işlemini gerceklestiren sekreter yapiyo
Selim_Alparslan orhismommmmmm ben 11 Eylülde dogum yaptim oyle bir sey demediler esim gidip kimlik cikartti
ikiprensesannesi___ orhismommmmmm ben iki sene önce kızımın kimlik başvurusunu öyle yapmıştım, daha güzel bence