Arkadaşlar ben 7 yıldır çocuk olsun diye uğraştım ovulasyon rahim filmi bilmem ne neler denedim neler hepsi de boş tek yapmamız gereken tahlillerimizi yaptırıp bir sorun olup olmadığına baktırmak sorun yoksa da kafaya takmamak eğer sorunlarımız varsa o sorunu çözmek ve beklemek ve kafaya takmamak ben 7 yılın sonunda kafamdan atınca bir oğlum oldu şu an 2 yaşında şimdi de 5 haftalık hamileyim ve hiç aklımda yokken oldu yani aklınıza çıkınca takmayınca Rabbim de isteyince oluyor aklınıza takılınca olmuyor unutmayın aklınıza takmayın stres yapmayın