Kızlar her emzirme sonrasında bebeğimin üst gazını çıkarıyorum sonrasında alt gaz ıcın de her emzirme sonrası çıkarmaya uğraşmayı mıyım yoksa üst çıkması yeterli mi? Ben üst sonrası alt karın masajı hareket felan gecıyorum ama çok uzun süre uğraşıyorum tekrar diğer emme saati geliyor emme gaz şeklinde gün bitiyor ve çok yoruluyorum yıpranıyorum sizler gaz durumunu emme sonrası nasıl yapıyorsunuz