Merhabalar tekrardan buradayım. 2021 de tüp bebek yaptırmıştım kızım oldu çok şükür 4 yaşına girmek üzere, tekrardan transfer olacağım kızım kardeş çok istiyor aynı süreçlere başladık heyecanlıyım benimle bu sürece katılan varmı destek olalım birbirimize ❤️ Herkese sağlıklı günler dilerim.