anneoluyorummm103 Bebekkuzu bir ince birde kalın aldım. İncesinde tüylenme olmadı kalın olanda sadece küçük bir bölgede tüylenme yaptı ama genel olarak memnun kaldım işimi gördü yani
dongel Ben aldım baya iyi durumdalar sadece triko gibi olanlar var onlarda tüylenme problemi oluyor ancak normal şardınlu vs olanlarda hiç problem yaşamadım ve inanılmaz rahat sıcak tutuyorlar