kızlar şimdi size bi sorum var. ben gebelik öncesinde doğum teminatlı tamamlayıcı sigorta yaptırmıştım yani muayeneleri kan tahlillerini, doğumu, odayı falan sigortam karşılıyor. sorum şu paket almadığm için doktor numarasını vermedi sadece paket alan hastalara veriyorlarmış. benim şimdi acil bi durumum olsa gece ya da haftasonu doğumum olsa doktorum doğumuma girmeyecek mi ? eğer öyleyse o an kim varsa o girecekse ben aynı doktordan randevu alak için neden bekliyorum o an boş bulduğum başka doktora da muayenelerimi olabilirim. bu konu hakkında bi bilginiz var mı nasıl oluyor süreç