Esosiko Kızlar acaba bu hissettiğim bebek hareketimi çözemiyorum ya aslında belirgin böyle ara ara aynı noktada damar atması gibi atıyor irkiliyorum hatta o mu acaba 20 haftalığım
ezgi3452 Esosiko Hıçkırıyor olabilir 🤭 Düzenli aynı yerde bir süre damar atması gibi oluyorsa muhtemelen hıçkırıktır. Haftan da gayet iyi hareketide olur🤗
Bebekkuzu Esosiko bende 17 deyim arada göz seğirmesi olur ya öyle bir his oluyor doktora dedim ama 20 de hissedersin dedi ama bence arada hissediyorum
Esosiko ezgi3452 sadece damar atması gibi hissediyorum ama biraz fazla hissediyorum hep hıçkırıyor olabilir mii🤗
ezgi3452 Esosiko Anlık atıp hemen duruyor mu yoksa başlayınca bir dakika kadar falan hep oluyor mu pes pese
Sevgiiss Esosiko pıt atıyor duruyor ilk gebelik hareketleri . Hıçkırık ritmik oluyor uzun sürüyor canım
berna_cyhn Bende 20. Haftamda öyle hissettim 22. Haftadayım şimdi dışardan görünüyor o patlama hareketi ❣️
Esosiko Bebekkuzu ben 1 hafta önce hissetmeye başladım ama çok nadir ve ara ara bu aralar çok yoğun hissediyorum sizinde öyle olabiliir