Caganmoms Merhabalar ben işyerime girdikten 2 ay sonra hamile kaldım. Doğumla birlikte bir sene dolmadan izne ayrılmam gerekiyor. Doğum parası almam için bulunduğumuz iş yerinde bir sene çalışmamız şart mı bu konu hakkında bilgisi olan varmı?
Anonim3400 Caganmoms doğumdan önce en az 90 gün sgk olması gerekiyor. Doğum iznine 38. Haftada çıkılıyor