Aylinannesi işte o gün alma oluyor tamamlamış olmuyorsun benim bebeğim 4 gün geri çıkıyor yinede öyle demedi önemli değil dedi ilerlerse sorun olurmuş 1 nisanda tam 38 hafta oluyorum ilk gebeliğim sezeryandı bıda öyle olur sanırım ama 39 olmadan kendi gelmezse sezeryan olmam ilkimide 39+1 de doğurdum..bundan sonra belki biraz daha fazla alır bebişlerimiz almazsalarda haftada 200 gr kötü değil takma kafana güzel beslen sol tarafına yat daha iyi beslenirmiş bebek başka yapıcak bişeyimiz yok🌸