Hkbra berik merhaba bizde de amntiyotik banttan bahsettiler Şuan 22+6 haftalığız. Sizin durumunuz nasıl oldu lütfen yardımcı olur musunuz Şuan bebeğiniz iyi mi bi sorun oldu mu ? Ameliyat demişsiniz ameliyatı yaptılar mı
berik Hkbra çok şükür bant bebegimden uzaklaştı herşey yolunda bundan sonra dolanmaz bant kalınlaşmış dediler umarım sizinde öyle olur
Hkbra berik çok sevindim sizin adınıza geçmiş olsun umarım bizimde uzak olur perinatologa gitcez bakalım artık 🥺
susamannesi_ Bende de ambiyotik bant varmış ama bebekle teması yok dedi doktorlar, bir şey olursa zaten müdahale edemeyiz o yüzden endişelenip üzmeyin kendinizi zaten çok düşük ihtimal bunlar dediler