Ankbaby Kızlar 30 haftalığim 32 olduğumda şehir hastensinden gidip çalışabilir raporu alabiliyor muyum işyeri için devlet hastanesi veriyor değil mi ? Bilginiz var mı ve tam 32. Haftaya girdiğim gün almam lazım sanırım raporu değil mi
Anonim3400 Ankbaby evet 32. Haftaya girdikten sonra özel devlet farketmez kadın doğum doktorundan alıyorsunuz
Cambardak__ Herhangi bir kadın doğumcu veriyomuş canim özel yada devlet farketmez bende haftaya alıcam, 32 ye girdigim gün gidicem doktora