Hamileyim 12 haftalık neredeyse doktorum troitimde bi kist olduğunu söyledi ve kötü göründüğünü ve hemen biyopsi yapmam gerektiğini söyledi şimdi aranızda böyle bir durum yalayan var mı beni neler bekliyor korkuyorum açıkçası çünkü annemde troit kanseri geçirdi bebeğim açısındanda korkuyorum