aekaan07 hala olmadım 13 gün oldu gecikti. 6 gün önce kaset test yaptım negatif çıktı diye bıraktım ertesi gün atarken silik çizgi belirmiş. Kuruma çizgisi diye düşündüm ama böyle öğrenen de çok varmış. 4 gündür falan çok şiddetli regl ağrısj yaşıyorum ama hala gelen giden yok