Selam .kızlar bu ay gebelik planlayanlar. Yumurtlama zamanı geçenler. Belirtileriniz varmı?. Benim cumartesi yumurtlama günümdü. 5 gün geçiyor artık yumurtlamadan. Belirtim ara sıra karın ağrısı. Bide gogusleriimde sızlama his ettim dün. Biliyorum çok erken böyle şeyler için . Genelde yumurtlamadan sonra göğüs ağrısı olmazdı. Adete yakın his ederdim. Şimdi yumurtlama gününden devam eden bu minik minik sızlama acaba mi dedirtiyor?. Bat 6 Aralık. Hakkımızda hayırlısı. Güzel haberler alalım.