Kızlar merhaba 6 + 1 geç döllenme ile normalde sekiz artı bilmem kaç olmam gerekiyor son adet tarihime göre ama geç döllenme olduğu için 6 artı +1 olarak belirledi doktor pazartesi günü poliklinikte gittiğim doktor kalp atışını ben görüyorum sen duyamazsın daha çok küçük çok minik yol kesesi var kese gayet düzgün Dedi benim de geçen haftadan bu yana kanamam oluyor özellikle dün böyle tuvalete gittim ama kaç saat yattım öyle gittim hani bir çay bardağı kadar aktı neyse gece acile gittim bu arada progestan da kullanıyorum acile gidip yoksak kese gayet düzgün dediler daha çok küçük dediler ben dedim pazartesi günü duymuştum kalbini nasıl duyacaklar dediler daha çok küçük dediler bir hafta daha bekle bir hafta sonra gel dediler neyse bugün özele gittim özelde de yani bir şey diyemiyorum dedi kese çok düzgün dedi içinde yok kesesi de var dedi elimizden tek gelen beklemek dedi ben de özeldeki doktora dedim ki hocam acaba kalbi durmuş olabilir mi dedi ki kesenin etrafı da bozuk olsa kesse bozuk olsa kalbinin durmasına bir ihtimal var ama dedi çok düzgün diyorum dedi nasıl anlatabilirim ki sana dedi bekle dedi bir hafta dedi ne bileyim korkuyorum bütün hevesim kursağında bundan önce dört ay önce sağlıksız gebelikten kürtaj oldum kalbi durdu böyle beni rahatlatacak bir Allahın kulu var mı