Anneolucamm Kızlar aralık ayında transfer olacaklar var mı aranızda beraber geçirelim bu süreci :) Aralık ayında transfer olan herkesin pozitif haberini almasını manifestliyorum :)
Helenaaa Anneolucamm 2. Adetimi bekliyorum, geç gelmezse normalde aralıkta transfer olcam 🥺 inşaAllah 🫶
Aycicegim Anneolucamm aminnn inşallah ❤️ aralıkta transferim var benim de aynı zamanda tüp bebek annesiyim
Anneolucamm Mucizeicimizde 11 aralık da son kontrolüm olacak 12 aralık da da transfer olacak büyük ihtimalle :)
Anneolucamm Emrh 11 aralık da son kontrolüm olacak 12 aralık da da transfer olacak büyük ihtimalle :)
ilkiminannesi Helenaaa bende 2. Regl yeni oldum 🥲52. Gün sonrasında yani bir sonraki regl de artık başlıyorum transfer hazırlığına
Anneolucamm Helenaaa ben de gecikme olmuştu ama kişiden kişiye değişiyor hiç gecikme yaşamayan da var :)
damlaloglu Anneolucamm ilaç kullanıyor musunuz, benim de Aralık ayında olacak regli bekliyorum da önce ilaç tedavisi uygulayacaklarmış rahim hazırlığı için
Anneolucamm Aycicegim Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Siz bize göre daha deneyimlisiniz transfer öncesi ve sonrasında neler yaptınız :)