Dün gece de vardı biraz ama uykumdan falan kaldırmadı beni hiç ama şimdi yine devam ediyor kabızlıkta sanki var gibi bilmiyorum çok hafif regli ağrısı gibi acaba doğum başlıyor olabilir mi salı günü sancım yoktu kontrolde sizin nasıl başladı doğumunuz